21 mai 2017

România frumoasă ...

6 comentarii:

Timi spunea...

It is beautiful!

Juliana spunea...

Breathtaking nature! Amazing place for family weekend!
xoxo, Juliana | PJ’ Happies :)

florin spunea...

thank you very much!

Zina spunea...

M-aș bucura mult dacă ai preciza și unde se află aceste minunate locuri. Măcar la acele ”Proprietăți” aferente fiecărei fotografii. Mulțumesc!

florin spunea...

Zina, îmi cer scuze că nu am spus de pe unde's frumusețile astea! Defileul Crișului Repede, în zona Șuncuiuș - Vadu Crișului. O zonă excelentă pentru drumeții, cățărare (care am făcut și noi), rafting și peștereală (sînt multe peșteri vizitabile în zonă). Îmi cer scuze și pentru răspunsul întârziat, dar am o scuză: am fost plecat câteva zile prin țară ... urmează dovada :)

Zina spunea...

Mulțumesc! Tare frumoase locuri și fotografii!