13 octombrie 2010

a venit ... toamna


12 comentarii:

Daliana Pacuraru spunea...

DA, frumoasa imagine!
Ma gandesc acuma, ca fara soare nici toamna asta n-ar fi nimic!
Chiar daca arunca culorile dupa noi!
Frumos!
Salutari!

isabella kramer - veredit spunea...

... and there was Light!!

dreamlike colours, wonderful autumnshots!

CARMEN spunea...

..."A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.

Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec în mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare"

黄清华 Wong Ching Wah spunea...

Nice colors !
Wong

florin spunea...

@ Wind, multumesc frumos, intradevar fara Soare n-am fi nimic nici noi.

@ veredit, thank you very much Isabella!! I send a warm ray of light to you!

@ Wong, thank you!!

florin spunea...

Multumesc, Carmen. Si mie imi place tare mult Nichita Stanescu ...

Gabriela Pana spunea...

frumoase crâmpee de toamnă...

florin spunea...

Multumesc, Gabi

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa

Anonim spunea...

HOLA, ME GUSTAN TUS FOTOS MARAVILLOSAS, UN ABRAZO DESDE ESPAÑA.

http://gizurdemefloc.blogspot.com

Débora Santalucia spunea...

Tuas fotografias me encantam! Cores outonais!

Lully~MoonFairy spunea...

Foarte frumos ai surprins lumina caldă de toamnă.