1 noiembrie 2010

"Bijuterii de toamna"




14 comentarii:

broderie manuala spunea...

prima imi place enorm:)

Gabriela Pana spunea...

un plus pentru cea cu violete...

Joop Zand spunea...

Lovely colors..... i like this Fly.

greetings, Joop

Stefan Enea Foto spunea...

super frumoase ...imi plsce

CARMEN spunea...

"Bijuterii de toamna" ai putea intitula postarea de azi :)

Dejemonos sorprender spunea...

Wao, really beautiful pictures! the colors and lights are wonderful! very magical.. i loved it!

Anonim spunea...

uau ... acela care poate simti ofarama de dragoste cand vede asa ceva, acela este cu adevart bogat

florin spunea...

Multumesc tuturor pentru vizita si aprecieri!!! Ma bucur ca va plac florile! (Fuji asta al meu nu e cine stie ce aparat si nu vrea sa scoata anumite culori, violetul e una dintre ele .... asa ca violetele din poza nu reflecta prea bine originalul).
Carmen, iti multumesc din suflet pt titlu, eu ca de obicei nu sint prea inspirat ...

Alina spunea...

si mie imi plac, bravo!

Anonim spunea...

Faine bijuterii!

angi spunea...

Din fructele din a doua imagine chiar imi faceam bijuterii cand eram mai mica.Acum cand trec pe langa o astfel de tufa,zambesc...A fost canva...

Unknown spunea...

bellisomo blog. te invito al mio:http://jorgemunozphotography.blogspot.com/
Un saludo desde Puerto Rico

Lavinia Dance spunea...

Ce frumos!

Lully~MoonFairy spunea...

Felicitări pentru aceste bijuterii!