16 iunie 2011

Luna

18 comentarii:

April spunea...

Foarte frumos, felicitari!

florin spunea...

Multumesc frumos!! Am incercat si eu "marea cu degetul", dar e destul de greu cand n'ai cu ce ...

Ishtar spunea...

Superbe!!Felicitări :)

Anonim spunea...

Foarte faine. Eu nici nu m-am agitat, din lipsa de echipament :) Felicitari!

Pozaru' spunea...

De exceptie seria aceasta! Ai toata admiratia mea! Ai avut noroc. Eu nu m-am agitat din cauza de nori si ploaie. :((

photonature2010 spunea...

Îmi place foarte mult a treia imagne. Fain.

florin spunea...

@Ishtar, multumesc mult! Cred ca de la malul Marii se vedea super ...

@IceBox, mersi! Poate la urmatoarea vom fi mai echipati, dar atunci sa nu prindem nori :)

@Pozaru' ma bucur tare mult ca iti place seria asta, am facut o gramada dar astea mi s-au parut cat de cat acceptabile. Si la noi au fost cativa nori desupra muntilor, dar a trecut Luna de ei pana la urma.

@photonature, mersi. speram sa iasa mult mai bine, dar se pare ca zoom-ul de 30x e valabil numai pe lumina buna ...

photonature2010 spunea...

Fotografiile sunt bune. zoom-ul funcţionează bine dar Luna rămâne în poziţie excelentă pentru fotografiat doar 4 sec.

Ruth Bernssen Bø spunea...

wonderful. Good shots.

Anonim spunea...

magic !


daily athens

Monica spunea...

f fain ai surpins-o!
felicitari:)

Toyin O. spunea...

Very nice.

Madalina Dascalu spunea...

frumos

Anonim spunea...

Such greatness!

Malgorzata Ingstad spunea...

Seehow different it can be! La luna - alwys fascinating

florin spunea...

va multumesc mult pentru vizita si aprecieri!! Thank you so much!

Anonim spunea...

Awesome!!!

Sara von Buelsdorf spunea...

Boah phantastisch!!! Great photo!

Ciao
Sara