22 octombrie 2013

raze de toamnă ...

 

7 comentarii:

Mariana spunea...

Lumină lină, lini lumini...

Vulpita Calatoare spunea...

Intotdeauna ma surprinzi in cel mai placut mod cu fotografiile tale!
Felicitari si pentru cele de azi!

florin spunea...

vă mulțumesc frumos! întotdeauna mă încântă vizita și aprecierile voastre!
Spor în toate cele bune să vă dea Dumnezeu

April spunea...

Vezi? Ai prins si tu o lumina tare faina! Frumoasa toamna asta, desi parea cam suparata la inceput.

florin spunea...

daaa, am fost binecuvântați cu o toamnă tare frumoasă! în plus, am mai reușit și să fugim de acasă :)

Alina spunea...

Superbe imagini, Florin! Si mie-mi place sa "vanez" raze de soare :) Toate cele bune va doresc!

florin spunea...

mulțumesc frumos, Alina. Mă bucur tare mult de vizită, te mai aștept. Gânduri dragi din Apuseni!