6 decembrie 2022

ninsă ramură de brad ...

7 comentarii:

Daniela spunea...

"Înţelept vă fie harul,
Plină casa, plin paharul,
De pe căi la gânduri drepte,
Spre-nălţimea altei trepte."

florin spunea...

mulțumesc frumos! exact la versurile astea mă gândeam eu când am pus titlu postării, trebuie să recunosc că am o mare problemă cu asta (cu titlul), nu mă pricep să scriu.
e o frumoasă melodie a copilăriei noastre, și e tare frumos când ne putem hrăni și din amintiri ...

Daniela spunea...

E o falsă părere. Mie mi se par foarte inspirate descrierile (titlurile). Și oricum, fotografiile sunt atât de grăitoare, încât și cele trei puncte sunt de ajuns.

florin spunea...

mulțumesc mult pentru încurajare ... sper să se prindă de mine :)

Daniela spunea...

Așa să îți ajute Dumnezeu!
Maica Domnului să te acopere și să îți umple sufletul de pace și bucurie!

florin spunea...

Cu noi să fie Dumnezeu, cu al Său har și cu a Sa iubire de oameni, totdeauna, acum și pururea și în vecii vecilor!

Daniela spunea...

Amin!