15 februarie 2023

mici bucurii ...

5 comentarii:

Daniela spunea...

Să ai mereu bucurie! Cel puțin atâta câtă dăruiești.

Dumnezeu nu ne porunceste si nu doreste sa fim tristi in inima noastra; mai degraba, doreste ca, din iubire pentru El, sa avem mereu bucurie in suflet. – Sfantul Ioan Scararul

florin spunea...

”Dă-mi să îmi desăvârşesc viaţa mea prin toate cuvioasele fericiri ale Fiului tău, să fiu sărac cu duhul, să plâng, să fiu blând, să flămânzesc, să însetez de dreptate, să fiu curat cu inima şi milostiv, să fiu făcător de pace, să fiu prigonit pentru Dumnezeu, Preanevinovată, şi să mă bucur, veselindu-mă de acestea toate!”

Daniela spunea...

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi

Tandreţe spunea...

"Pământul râde prin flori."
Ralph Waldo Emerson

florin spunea...

să aveți și voi bucurie cât încape în suflet, și ce nu încape dați și altora!
”Schimbat-ai plângerea mea întru bucurie, rupt-ai sacul meu şi m-ai încins cu veselie. Ca slava mea să-ţi cânte ţie şi să nu mă mâhnesc; Doamne, Dumnezeul meu, în veac Te voi lăuda!”