17 martie 2023

pe brațul Tău mă voi odihni ...

2 comentarii:

Daniela spunea...

"... N-am nici tihnă, nici odihnă, nu-mi găsesc nicio pace şi zbuciumul mă stăpâneşte. O, dacă durerea mea s-ar cântări şi nenorocirea mea ar fi pusă la cântar! Şi fiindcă este mai grea decât nisipul mărilor, de aceea cuvintele mele sunt bâlbâite! Adu-ţi aminte, Doamne, că viaţa mea e o suflare. Ştiu că poţi să faci orice şi că nu este nici un gând care să nu ajungă pentru Tine faptă. Din spusele unora şi altora auzisem despre Tine, dar acum ochiul meu Te-a văzut. Pentru aceea, mă urgisesc eu pe mine însumi şi mă pocăiesc în praf şi în cenuşă. Tot ce se află sub ceruri este al Tău” (Sfântul și Dreptul Iov).

florin spunea...

Hristos a venit și a luat asupra Lui păcatele, durerile și neputințele noastre ...
sus să avem inimile!