22 septembrie 2023

steluțe ...

4 comentarii:

Daniela spunea...

,,În pumnul meu
am strâns ușor,
Un ghem de vise neatinse...
Și le-am dat drumul
într-un zbor,
De doruri și trăiri nestinse.
În praf de stele
și de flori,
S-au dus spre ceruri
să vegheze
Și să mai vină uneori,
Durerea să ne-o îmbuneze..."
(Liliana Răcătău)

Weekend binecuvântat! 🤗

florin spunea...

mulțumesc frumos! mă bucur tare mult să văd că umilele mele poze pot să stârnească poeme atât de frumoase 🤗

Daniela spunea...

Mi-ar plăcea să le scriu chiar eu. 🥰
Dar, cum nu pot alătura nici două versuri, mă bucur să le descopăr la cei talentați și să le împărtășesc cu voi.
Cât despre minunatele tale fotografii... Să lăsăm modestia deoparte. Poze fac eu cu telefonul. 😁

florin spunea...

românul s-a născut poet ... apropo de modestie :)