31 ianuarie 2024

ceva verde...

7 comentarii:

Tandreţe spunea...

Ieri, am adunat mușchi dintr-un parc pentru un proiect de primăvară...
Ce coincidență!
Tuturor ne e dor de viață, verde crud!

florin spunea...

viața este înăuntru nostru, sau ar trebui să fie, așa încât unde privim sau atingem totul să prindă viață, culoare, căldură...
am putea lua pildă de la mușchi: indiferent de vreme el rămâne verde, îl călcăm cu picioarele, câte nu-i facem! el rămâne statornic. a pus Dumnezeu în el putere de viață. noi, oamenii, de ce am fi mai prejos? să le răbdăm pe toate cu bucurie pentru Hristos, oricâte ar veni peste noi. tot El ne dă putere să biruim

Tandreţe spunea...

Amin!
Frățești îmbrățișări!
Să fim în bucurie , chiar și când un ochi plânge, când ne doare pentru aproapele nostru, când, noi înșine ne pierdem și greu ne regăsim...!
Sus să avem inimile!

Suzana spunea...

Este cel mai frumos comentariu pe care l-am putut citi
despre acea minune verde!
Multumesc mult Florine!
Dumnezeu sa ne dea putere in toate biruintele noastre!

florin spunea...

eu vă mulțumesc frumos! și, cum zicea Zaheu, întorc împătrit!
Dumnezeu ne dă putere și cu El vom birui. nu ne putem da seama noi cât de mare e mila Lui pentru noi și cât de mult ne iubește, dar așteaptă și de la noi să-L iubim și să avem milă de toți.
pace și bucurie la toată lumea!

din casuta noastra spunea...

Frumoasa fotografie, frumos comentariu.

florin spunea...

mulțumesc frumos!