12 august 2024

...

4 comentarii:

Daniela spunea...

Bună dimineața! E plăcut să ne trezim dimineața privind fotografiile minunate cu care ne întâmpini.
Îmi plac nespus culorile din această fotografie. Și lumina.
Să aveți o zi binecuvântată!

florin spunea...

bună să vă fie inima! micile bucurii care mă întâmpină la tot pasul pe unde mai rătăcesc uneori, încerc să le împărtășesc cu voi. mă bucur nespus dacă ajung și la inimile voastre!
o zi la umbra lui Hristos, cu pace și bucurie la toată lumea!

Tandreţe spunea...

Așa un dor mi s-a făcut de satul bunicilor! Am strâns fân și am făcut căpițe in toate vacanțele de vară, până pe la 13 ani! Atunci , nu-mi plăcea să merg acolo, pentru că era multă muncă și eram departe de tot ce însemna civilizație, fără curent și cu casele răsfirate pe dealuri. Eram rupți de lume 3 luni de zile!
Nostalgii!
O săptămână binecuvântată cu întâmplări minunate!

florin spunea...

așa este. din păcate nu întotdeauna știm să apreciem corect ceea ce ne înconjoară, decât prea târziu...
îndrăznesc să cred că adevărata civilizație era tocmai acolo, fără curent și fără alte ”beneficii” ale tehnologiei. ce numim azi ”civilizație” mă tem că nu corespunde cu ceea ce ar trebui să fie.
mulțumesc frumos pentru gândul bun.
sus să avem inimile!