5 iunie 2023

minunile din adânc ...

4 comentarii:

Suzana spunea...

Unde sunt minunile astea?
Imi plac maxim combinatiile de culori!
Multumesc mult pentru minuni!

Seara buna!

florin spunea...

în Apuseni, munții Pădurea Craiului, Peștera cu Cristale din mina Farcu (lângă Roșia, la 20km de mine). ”Peştera cu Cristale din mina Farcu este singura peşteră din România accesibilă oricui îşi doreşte să descopere lumea strălucitoare a delicatelor cristale de calcit, accesibilă în trecut doar speologilor.”
https://padureacraiului.ro/pestera-cu-cristale-farcu/
n-am știut că am voie să fotografiez înăuntru așa că n-am mers pregătit (trepied, etc), pozele au ieșit cum au ieșit ... mă bucur că vă plac

Daniela spunea...

Pozele au ieșit perfect. Speleotemele sunt minunate. E o mare diversitate acolo. Nu știam că peștera a devenit accesibilă publicului. Mulțumim!

florin spunea...

mulțumesc pentru apreciere, drăguță ca întotdeauna :)
da, e accesibilă cu ghid care pare bine informat, mie cel puțin mi-a făcut plăcere să-l ascult și să dialoghez cu el