22 august 2023

părăsite ...

2 comentarii:

Daniela spunea...

Cât de dureros este să te întorci acolo unde nu te mai așteaptă nimeni.
Cândva, în pragul acestor căsuțe, o mamă și-a așteptat copiii ajunși "domni, cu multă carte".
Dar, poate mă înșel. Poate că bătrânii au urmat copiii la oraș.
Oricum ar fi, e sfâșietor de trist.
Însă, fotografiile sunt grăitoare.

florin spunea...

"Una am cerut de la Domnul, pe aceasta o voi căuta: să locuiesc în casa Domnului în toate zilele vieţii mele,
Ca să văd frumuseţea Domnului şi să cercetez locaşul Lui ...
Ajutorul meu fii, să nu mă lepezi pe mine şi să nu mă laşi, Dumnezeule, Mântuitorul meu.
Că tatăl meu şi mama mea m-au părăsit, dar Domnul m-a luat ..."

mulțumesc frumos! e adevărat, e trist dar ... aici le lăsăm pe toate.
sus să avem inimile!!