5 iunie 2024

dealuri înverzite...

8 comentarii:

Katerinas Blog spunea...

How green, it rests the eyes!!!
Have a nice day!

florin spunea...

thank you!!
best wishes to you!

Tandreţe spunea...

de mii de ori , binecuvântat!
pe undeva, totuși , or fi și câteva dureri neimpărtășite...altfel, te-aș invidia tare mult!
dar stiu, că există și bucurie, dar și intristare...așa e viața!

Suzana spunea...

Imagini miraculoase!
Multumesc din suflet pentru minunile impartasite!
Zile frumoase si insorite!

florin spunea...

da, sîntem binecuvântați. fiecare în locul unde ne-a ales Dumnezeu să fim. trebuie să fim mulțumitori pentru toate. atenție la invidie - păcat capital! :)

florin spunea...

mă bucur că au ajuns și la inimile voastre aceste imagini. cu tot dragul vi le împărtășesc.
zona e cunoscută ca ”Dealurile viilor”, lângă Beiuș, la poalele Munților Codru-Moma.
pace și bucurie la toată lumea!

Tandreţe spunea...

Recunoscătoare pentru ce am și unde mă aflu, dar mi-ar plăcea să bat drumurile ,să colind prin văi, dealuri,munți...
Nu te invidiez! Mă bucur pentru că ești acolo și împărtășești cu noi, atâtea fotografii minunate.

florin spunea...

🤗