26 mai 2023

despre maci ...

4 comentarii:

Daniela spunea...

"Ardeau ca nişte facle vii,
în vârf de firave tulpini.
Îşi înălţau râzând zglobii
obrazul roşu dintre spini.

I-am adunat cu mâini avare,
am rătăcit în seara blândă,
umplându-mi braţele de floare
învăpăiată şi plăpândă.

Şi m-am întors într-un târziu,
departe cîmpul rămânea,
atât de singur şi pustiu
în urma mea.

Dar când acasă-am încercat
să-i strâng într-un aprins buchet,
toţi macii mei s-au scuturat
ca nişte lacrimi pe parchet. "
(Magda Isanos)

florin spunea...

mulțumesc din suflet!

Suzana spunea...

Minunate imaginile. Sunt flori pe care le iubesc.
De cativa ani am gasit buchetele in piata.
Nu mi-as fi imaginat cat de repede evolueaza in vas.
Ca sa le fac poze trebuie sa fiu cu ochii pe ei, sa nu
se scuture...Asa, ca in poezia pusa de Daniela!
Un weekend placut.

florin spunea...

mulțumesc frumos! cel mai mult îmi plac florile la locul lor, unde au crescut, dar câteva fire într-o vază pentru a da un plus de viață și culoare casei, merge :)
zile faine, cu pace și bucurie să aveți!