9 mai 2023

Oldies but Goldies ...

6 comentarii:

Suzana spunea...

Chiar vioi ai fost, iar pozele au iesit minunat.
Imi place cand orasul e viu si freamata.
Cand nu e nimeni pe strada, mi se pare nefiresc!

Seara buna si alte poze frumoase!

kwarkito spunea...

J'aime beaucoup. La dernière photo illustre une étrange idée architecturale. La galerie intérirure est très belle

florin spunea...

Merci pour votre appréciation! les images montrent un peu l'ancienne architecture de Bucarest.

florin spunea...

mulțumesc frumos Suzana! e drept că oamenii dau suflet oricărei așezări și așa cum spui, ar fi nefiresc să vezi străzi goale. nefiresc și poate chiar puțin înspăimântător.
cred că tovarășul google a început să o ia razna, comentariul tău stătea cuminte la spam alături de alte comentarii, unele chiar ale mele.
o zi faină să aveți, cu pace și bucurie!

Daniela spunea...

E chiar de mirare... mai ales în cazul blogului tău. (Am observat că nu ai ales să moderezi comentariile.)

florin spunea...

la mine pe blog e liber să scrie cine vrea, ce vrea. încă mă simt în stare să sortez ceea ce-mi convine. apreciez libertatea. și mi-ar place să am eu libertatea de a lăsa pe cine vreau să posteze comentarii, nu gugăl ...