6 mai 2023

oglindiri ...

4 comentarii:

Daniela spunea...

Ți-am mai spus-o. Lumea e mai frumoasă prin ochii tăi!
Te-a binecuvântat Dumnezeu cu un mare dar.
Să aveți un weekend minunat!

Suzana spunea...

Noroc cu acest traseu frumos. Oglindirile sunt frumoase.
Mereu ma gandesc ca e ca si cum acolo ar fi un alt oras.

Si imi aduc aminte si cum arata inainte de transformare...
Un weekend cat mai frumos sa aveti!

florin spunea...

vă mulțumesc frumos pentru urări! întorc împătrit!
pentru mine a fost o experiență inedită și destul de plăcută să străbat, chiar puțin, orașul la pas. ce am reușit să văd, pot spune sincer că mi-a plăcut. nu-s fotograf de meserie, nu știu să scot în evidență aspecte sociale ori arhitecturale ale unui oraș, m-am plimbat și pur și simplu am încadrat ceea ce mi-a atras atenția. cu voia Domnului voi mai posta câteva imagini din interesantul și plăcutul oraș de pe Dâmbovița
pace și bucurie!

Daniela spunea...

Eu una aștept cu drag și alte imagini din oraș și nu numai.
Pace și bucurie și la voi să fie!