25 ianuarie 2023

”acasă” la fratele Traian Dorz ...

5 comentarii:

Daniela spunea...

Livada Beiușului?
Superbă fotografia!

***
Iar Traian Dorz îmi place atât de mult!...
Îi admir viața de sfânt, credința, scrierile... Îndeosebi acest fragment mi se pare mângâietor și încurajator, un îndemn plin de nădejde pentru orice mamă ce trece prin încercări de-a lungul vieții să plece genunchii la rugăciune:.
"Numai mama se poate ruga cu atâta putere, stăruinţă, căldură, încredere, pentru o altă fiinţă decât a ei.
Pentru o altă fericire decât a ei.
Pentru o altă mântuire decât a ei.
Pentru toate ale fiului ei."
Traian Dorz
din volumul „Scumpele noastre surori”

florin spunea...

am pus ghilimele la acasă deoarece imaginea reprezintă satul Mizieș, unde este îngropat fratele Traian Dorz, chiar lângă biserica din imagine se află mormântul lui
și mie îmi plac tare mult scrierile lui, cred că locul său e alături de sfinții mărturisitori și mucenici români ...

Daniela spunea...

Da, putem să-l numărăm cu sfinții fără niciun fel de îndoială. A fost cu adevărat un munte de jertfă și suferință.
Veșnică să-i fie pomenirea!

Daniela spunea...

Acasa mea

Acasa mea,
ce grai divin
de dulce și fierbinte,
ce lacrimi
și fiori îmi vin
cînd mi te-aduc aminte!

Am fost în multe locuri moi,
cît lumea-i de frumoasă,
dar nu-i niciunde
ca la noi
în dulcea mea Acasă!

Aici îmi arde curcubeu
în fiece fereastră,
aici e soarele al meu
și dragostea-i a noastră.

Aici e dulcele sărut
pe crucea întreită
mai lung,
mai moale,
mai tăcut,
ca taina-veșnicită.

Aici, întins pe-al ierbii sîn,
tot greul mi se-alină
și-adînc despovărat rămîn
în liniștea divină.

De cînd tot merg și merg
s-ajung
și-aminte-a-mi tot aduce
un dor atît de greu și lung
de-Acasa mea cea dulce.

... Am fost în mii de locuri moi
cît lumea-i de frumoasă
dar nu-i niciunde
ca la noi
în dulcea mea
în dulcea mea
Acasă... ( versuri Traian Dorz)

florin spunea...

frumos, Doamne ajută!