16 ianuarie 2023

prin Cetate ...

3 comentarii:

Daniela spunea...

E frumoasă Cetatea Oradea și ai surprins-o în chip minunat. Îmi place cum se vede în lumina aceasta de sub cerul înnorat.
Păcat că nu ai fotografiat-o și de sus. Dronă nu ai? :))
Lăsând gluma la o parte, mi-ar plăcea să o vizităm și noi, cândva.

florin spunea...

mulțumesc frumos pentru aprecieri! sincer, pe mine nu m-a impresionat prea mult cetatea în sine, da, zidurile s-au păstrat în mare parte destul de bine, clădirile din interior sînt renovate, recomand vizitarea ei dar nu ca mine: am fost singur în toată cetatea, nici picior de om n-am întâlnit pe acolo, toate erau închise, am găsit însă explicația când am ieșit din cetate (am intrat pe o poartă prin parc și am ieșit pe principală): lunea ÎNCHIS! :) n-am prins vreme chiar bună pentru fotografiat, n-a lipsit mult să mă prindă și ploaia pe acolo. Dronă n-am, nici măcar pe lista de dorințe, cred că mi-ar place una dar mi se pare prea costisitoare și trebuie anumite autorizații pt ea (acri mai pot fi strugurii, așa-i?).
pace și bucurie!

Daniela spunea...

Se spune despre ea că este cea mai bine păstrată cetate în stil renascentist italian din Europa centrală. Măcar pentru asta și tot ar trebui vizitată. Dar, desigur, nu într-o zi de luni. :)))