18 ianuarie 2023

...

4 comentarii:

Daniela spunea...

Sunt fotografiate în momente diferite ale zilei? Ori cu tehnici diferite? Mă întrebam cum de cele din această postare se oglindesc în apă iar cele din cealaltă postare, nu.

florin spunea...

toate-s făcute în același moment al zilei. diferența vine, în primul rând, de la poziția mea față de ele, în aceste imagini erau mai departe de mine și așa am reușit să surprind și oglindirea lor, în plus m-am lăsat cu camera cât am putut de jos la nivelul apei, pentru efect vizual. am folosit și zoom-ul la obiectiv pentru a le ”apropia”, culoarea închisă a apei vine de la umbra podului și de la filtru de polarizare de pe obiectiv, tot pentru efect vizual :)
în postarea de mai sus (ultima), imaginea din dreapta jos, unde se vede chiar închisă apa, e făcută de pe pod, se vede unghiul diferit față de toate celelalte.

Daniela spunea...

Wow! E mai complicat decât credeam. Mulțumesc frumos pentru explicații!

florin spunea...

nu-i complicat deloc, totul vine de la sine :)
drept e că pentru fotografii mai reușite - atât tehnic cât și artistic - trebuie setată camera foto în funcție de condiții și de ce anume vrei să scoți în evidență, spre deosebire de telefon (sau camere foto puse pe ”automat”) cu care doar te uiți, apeși pe buton și faci ... poze :)